det är jullov - det känns inte ett dugg bra

ahahaha fan, jag somnade igår. tur att datorn inte gjorde som jag gjorde nyss- ramlande ur sängen.
inlägget skulle i alla fall ha publicerats igår (fast det är trots all rätt datum som det står att det är publicerat...)



deeeeeppp

-förutom att jag fick veta samhällsbetyget-
deeeeeeeeeppp
-förutom att jag ska testa ännu fler pass på Inpuls imorn och jag har hittills gillat alla utom ett-
fast
deeeeeeeeeeeeeeppppp

varför hade vardagen inte bara kunnat fortsätta?
lov är skönt ibland, men nä.
jag gillar ändå när det händer saker hela tiden och man har så himla mycket att man tror attman kommer svimma. det gillar jag faktiskt, fast ändå inte-såklart.

jag bara tompratar nu, ja eller skriver,
tro det eller ej men BLÄÄÄÄ för lov.
åh, Vad ska jag göra?
åh, Vad jag saknar en massa!

nä nu ska man väl se ljust på lovet och hoppas på att någon ska komma och göra det lite roligt. Kommer väl få sitta ensam men vovven... som jag för övrigt  är jävla kär i!



han som gjorde att jag började älska hundar (a) vasco, min 1-årspresent<3


solen skiner och läpparna ler
ytan glänser och det är den man ser


Kommentarer
Anonym

SOV SOFIA! idag panikade jag precis som du över att det är lov och man blir såååååååå rastlös. sen kom jag på att jag kunde sova hela dagen och nu är jag jeteglad ;PPP



seriöst, du om någon behöver lära dig ta det lilla lugna.

2011-12-22 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0