16.20-16.26

Nu är lite av dagen avklarad och hittills har det gått fint med en massa att göra!
Kunde för en gångs skull sova ut lite - trots det jag nämnde i början av mitt tidigare inlägg. Körde dubbelpass på Inpuls - Spinning och core för första gången. Måste göras om!
Kom hem och käkade lunch innan jag gick ut med Kompisen. Var ute i en timme och jag kom nyligen hem.

Ikväll väntas granen och nu tror jag att jag ska finslipa rummet en sista gång innan....ja vad var det nu för speciellt på lördag? Just ja, julafton =noll julkänsla!


en liten vacker blid av något slag som jag hittade på¨datorn...bestäm själv vad det ska föreställa för jag har inte en jävla aning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0