heldag på stan

Halojjsan!

Igår fick vi oväntat besök av min farbror och min ganska nyblivna låtsaskusin Milina, söt tjej. Hade lite trevligt här och sådant.

Idag vaknade jag ju såklart halv 7 bara för att jag inte jobbar utan kan sova hur länge jag vill,men det är bara att gilla läget. Blev en 5,5 timmars dag på stan med mamma. Vi hade det väldigt mysigt förutom att det gick åt en hel del pengar. Brukar inte vara den som köper så dyrt men jag vill faktiskt ha fina kläder till begravningen...<3

Ids inte ta några bilder men det blev:
en högmidiekjol, lite halvt genomskinlig fast det är två lager tyg, monki
en typ spetstop, eller hur man nu ska förklara det, utan axelband, monki
en lite kortare, tunn kofta, h&m

måste jag nämna att allt var svart?

bilder kommer någon gång men jag hittade en hel del på monki om man säger så...
(urkass bild men det är ett x antal kjolar, två linnen, en långärmad och en kortärmad blus)


+ alla fina ugglesaker som jag vill köpa (a)
t-shirt, tröja, blus, sockar, väska, sjal...<3 Skulle bli typ 1160 :- om jag hade köpt allt, hehe.
Har ju liksom inte råd med allt nu efter mina köp idag.
Nu blir det hemmagjort palt by mother and daugther!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0