ångest

Alltid
Alltid inför det som har med kondition och styrka att göra.
Alltid
Varför?
Jag vet inte.
Varför fortsätter jag?
Jag vet inte.
Kanske för den sköna känslan man får när man är klar.
Men är det värt all den ångest? All den panik man har innan, måste man uppleva den?
Jag avundas er alla som tycker att - sånt jag får ångest för - är roligt att hålla på med.

Jag ska inte skriva det nu eftersom sist jag trodde en grej och skrev den på bloggen, visade sig bli tvärt om. En 'peppar peppar' liksom.
Jag vet inte vad som händer just nu men en sak har jag blvit totalsäker på,
-om du vill möta mig lycklig, möt mig efter ett lopp som har gått bra, när jag är med mina underbara vänner.

, är jag lyckligare än någonsinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0