Älvsbyn x2

Som många säkert har lagt märke till så har det blivit helg. Om någon nu har missat det så hoppas jag att ni har det klart för er nu iaf ;)
Min helg spenderades i stallet igår. Började med att jag inte hittade Bonita hehe, men det visade sig att de hade öppnat upp hagen så hon stod låångt där borta och käkade. Gick in i hagen - som jag förövrigt typ aldrig har varit i eftersom hon alltid står vid öppningen - och ropade på henne. Hihi snacka gulligt när hon kom där i värsta räsertraven emot mig (a) Red lite dressyr först och sedan tog jag av sadeln och red till Izza och Splenda. Vi red typ tio min och det gick jätte bra för Splendur. Bonita var otroligt fin hela dagen och jag är så stolt över henne (a)

Var på kulturnatten igår med Johanna <3 Var grymt roligt att äntligen träffas igen efter konfan! Fast snart börjar ju orkestern så då får man väl se ännu mer av sin pultkomis <3 :)

Ska snart iväg till mormor och sedan är det dubbelmöte mot Älvsbyn! Först damlaget och sedan dam-jun. Great!
beso<3


systrarna seg, Grebbestad -08 (a) <3


MusT -09
Tack för att man träffar så härliga människor genom detta instrument :') <3


Usa -10 <3

Haha min Lillasyster seg, kommer du igår? x) <3

Kommentarer
Emmis

hihih okej puss<3

2010-09-05 @ 13:05:27
URL: http://teateremmaa.blogg.se/
Johanna

såklart jag gör! :D

oj vilka härliga minnen dedär är <3 fast hmm inte dom finaste bilderna precis ;o x)

håller med, tänk vilka underbara människor man inte skulle träffat om vi inte spelade fiol, är sjukt glad att jag började! :D

hahah sista bilden, när jag råkade slå upp dörren rakt på dig och sen trillade ihop på golvet av skratt :')<3

2010-09-05 @ 14:03:09
URL: http://johannathebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0