ODIO!

Äntligen helg efter ännu en stressig vecka.

Vad har jag sysslat med då..? Tja, det vanliga. Cykla, Bonita x2, egen träning x2, plugga x timmar... Var även på konsert igår som var bra men lite lång kanske. Duktig som jag var så glömde jag ju pengar så min jacka fick inte hänga i någon garderob inte utan den låg ihopknycklad och gömd på golvet...
Spanskaprov idag som gick något sämst! Trodde att jag kunde, men inte då. Har även haft musikredovisning och filmanalysredovisning i veckan. Super kul, ehe.

Nu har jag i alla fall ett berg med plugg som jag helst vill slippa under lovet (kulturvecka nästa vecka) så det är väl bara att sluta här,
beso<3


<3

Kommentarer
Adina

Åh Sofia! Vad söt du är! Saknar dig.. :) Rider du fortfarande?

2010-11-02 @ 20:31:43
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0