film, film, film

Tjoosandoosan!

Filmkvällen med Izza, Emma och Lina igår var totalmysig. Vi såg Dear John som var rikítgt bra och snackade om allt och inget. Sjukt fina tjejer! <3

Lagomt kallt att vara hos Bonita idag men det fungerade. Izza och jag bytte häst efter ett tag och det var sjukt härligt att galoppera igen! Och Splenda är ju mums! <3
  Bonita är verkligen en riktigt fin häst men jag känner att vi inte passar ihop så nu funderar jag på att sluta. Det känns verkligen inte bra men förhoppningsvis så behöver Angelica kanske lite hjälp med att sköta om henne och sånt så då kanske jag får komma dit och bara mysa. För på alla ställen utom med sadel och träns på så är vi olsagbara tillsammans. Jag känner en sån stor tillit för henne så jag vill verkligen inte lämna henne men det känns fel...

Film med Emma senare på eftermiddagen. Vi såg Sjätte sinnet, som var asbra! Har verkligen saknat min älsklingsEmma<3

Nu blir det ännu mer film om ca en kvart med några konfatjejer in Izzas place<3  Wihooo!
beso<3

fruktansvärt rätt<3


fruktansvärt fel...


Kommentarer
Izza

Sofia du får bara inte sluta :( snälla snälla snälla jag vet att ni passar som handen i hansken ni är ju min o splendas kompizzar :'( det kommer säkert att bli bättre och du kan ju be angelica att hjälpa dig eller vad som hällst men snälla sluta inte x'(!!!!<333333333333333333333333333333

2010-10-23 @ 19:25:06
Izza

och du såg ju hur jag o splenda såg ut, är det nån som borde sluta så är det jag :( borde lämna över henne till nån som kan rida -.-..

2010-10-23 @ 19:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0