Sundtals så kan man inte låta bli att gilla fulhezzzten♥

Tjoosandoosan!
Inte en lugn dag -även fast det är helg!
Okej, jag ska inte klaga för det är ju bättre än att inte ha någonting alls att göra. Jag förstår inte hur vissa människor står ut med att inte ha någonting planerat. Själv skulle jag typ bara dega hela dagarna och inte komma mig för att göra någonting...

Nåväl, som sagt så har det varit full rulle från morgon till kväll.
Fredag var vi ju lediga så dagen skulle börja med en lååång härlig uteritt med Izza och Carro men så blev det inte. Jag red ett tag och övade på glaopper och den steljävlahästens högersida med sedan när vi inte längre skulle rida ut tillsammans så kände jag att det var ingen idé att försöka rida med henne på banan tillsammans med Carro och Izza. Hade ridit henne i cirkus en timme så hon hade nog inte pallat så mycket mer.
  Efter jag kom från Bonita så var det till att börja råplugga fysik medan jag bakade bröd för det var ju planerat bio på kvällen. Fick hot av mamma att inte få åka om jag inte käkade middag eftersom jag inte hann med lunchen så det var bara att börja laga den när jag var klar. Men åh så gott det var! Typ nån GI-räksallad med avokado och bacon, mumma!
  Påbioduken visades såklart Harry Potter och Dödsrelikerna Del 1 och vid sin sida hade man Izza, Marcus, Lina, Tilda och Hanna ♥ SUPERBRAAAA! :D

Idag var man för fjärde gången denna vecka i stallet och det blev andra gången med galoppövningar och hästen skötte sig utomordentligt! Pappa var även där och filmade så jag får ta och granska min ridning...
 Efter lunchen bar det av med pappsen ut på gatorna i byn för att springa - inte tillsammans utan var för sig i sin egen takt men ändå så jävla skönt att ha någon där :)♥

Ska se om det behövs någon hjälp med thaimaten annars ska jag nog fortsätta med min låt.
-Tro inte att jag har börjat skriva låtar, hahha nejnej. Men ni vet man är ju ute i god tid. Den egna låten som ska vara klar.... ömm nån vecka innan skolavslutningen ? (a)
Aa, den började man ju skriva sisådär fyra på morgonen för nån månad sen... hmmm,,, inte normalt,
beso<3

fulhezten blev lite less tillslut men förlorade fighten tillslut ;)
jordens härligaste svans!
världens härligadte viterpäls!
universums knäppaste dumfan som rullar sig spånig ölverallt när man precis ska sadla... x'''C

dessutom...sveriges konstigaste modell på jacka...ni ska se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0