öka takten - sista kvarten!!

Så satt fansen och skrek på Svenska cup finalen som spelas på tv just nu.
Samanhängande, jag vet...

Fräch.....fräsch...fräsh, äh va fan ni fattar vad jag menar!
I alla fall, efter att man har varit ute i det sköna vädret och sprungit intervaller. Har även spenderat lite tid i stallet. Inga kommentarer....

Åh jag har då ingen aning om vad jag ska ta och skriva men kanske lika bra det? Ska i alla fall gå och laga mat nu och sedan bär det av till favvoIZZA<3 :D
och du, förlåt mig izza...

hurdå??

för att jag älskar dig? (a)<3

beso<3

Kommentarer
Izza

favvo sofia x)<3 men det var ju mitt eget fel sofia :O puss :*

2010-11-14 @ 01:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0