wihooo

Vi kom troligtvis tvåa i gruppen, alltså kvartsfinal 20:45.
Jag har köp nya handskar som har asbra grepp (addidas såklart)
Jag har köpt nya fotbollsskor. Får se hur det går... Mina fötter är väldigt speciella (gillas ej) så jag kan typ bara ha diadora. Något märke jag absolut inte kan ha är nike. De är alldeles för långa och smala. Men nu är det så att skorna jag har köpt är nike, och inte alls långa och smala utan normallånga och breda. Bra pris och jävligt nice! Gissa färg?! (a)
GRÖNA :D <3 Fan vad snygga! Å så sköna dom äääääär. Även lite röda och svarta. Gillas mycket :) <3 Ska använda dem nu på matchen om två timmar. Fast nu ska jag ladda lite, och ominstalera min sega dator!

Blir kanske inte så mycket bloggande då... beror på hur lång tid det tar, men håll ut!

Vem tycker ni ska gå vidare i Melodifestivalen?? Har själv inte orkat se på den. Jag menar det är ju verkligen inte bra länge >.< Fast ska nog se reprisen imorn, kommer ju hem lite sent tror jag... Haha men stackars Mikka och Aunes som ska stå i kiosken på Arcus till halv 1 ;o själv gjorde man bort det när vi spelade match (a)

Boooooring inlägg här då, men aja
Cihoooo

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0