mot ljusare tider

En positiv vändning

För lite midre än ett dygn sen så kändes allt mörkt och trist. Jag var hungrig trött och jävligt besviken efter träningen som vanligtvis brukar vara höjdpunkten på dagen. Eller det var ju roligt och så men...aja. Måste tacka vissa personer för att ni finns <3 så underbara! Ni vet vilka ni är. Några vet inte men det borde ni egenlitgen göra<3
  Sedan hade jag ett matteprov, en tråkig skididrott, löpning och styrka, en till tråkig skididrott och mer skidor framför mig. Helt plötsligt så
*var jag klar med provet, fick tillbaka det och var nöjd.
*blev det inga skidor
*hade jag sprungit och fysat klart
*ingen mer skididrott utan HK-sak i klassrummet ist som är mycket roligt ;) bara aunes kommer för jag och hanna har ingen aning vad det egentligen är vi ska göra för maträtt eftersom elin kom med förslaget.

Nu är det endast en lite skidtur kvar och sen är det påsklov! Känns som det kommer väldigt passande <33333:')
Ojdå, måste gå tillbaka till matlaget nu, puss <3
Till råga på allt så är det ljust ute ännu och solen skiner! Barca spelar även ikv och vi har köpt nå sprotkanaler :D Fast blir nog att sova ist...


min älskade fiol ;D <3

Kommentarer
Delice

Puuuass :D

2010-03-31 @ 21:50:25
URL: http://deelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0