lyckat

Gårdagen var hur lyckad som helst!
Åkte buss till Kåbbe och sen blev det utför med Emma, Hanna, Lina, Izza och även lite med Felicía och Tilda. Härliga tjejer de där <3 Bilder kommer senare när pappa är klar med min dator :)

Backarna var underbara och vädret lika så. Vi hade det väldigt nice och åkte från typ 10 till halv fyra då vi då åt emellan. Haha jag som alltid ska vara så omständig i restaurangen vid alla backar. Först så tänkte jag beställa något som hette viltskrov som jag trodde var typ viltskav haha. Fast det var ju nån hamburgare så det skippade jag och fick i min panik beställa en macka. Efteråt så såg jag att dagens lunch inte bara var gulashsoppa så då gick jag tillbaka till kön och bad om att få ändra mig. Haha men det gick som tur var så jag käka majs och nån kyckling- och korvgryta.

Påminner väldigt mycket om omständiga lilla mig när jag och Emma var på Måttsund... xD

Omständighet 1
Jag:Har ni något annat än pommes frites?
Kassörskan:Vi har tyvärr lite dåligt med potatis och sånt men om duvill så kan du få lite extra sallad.
J:Ja,det blir jätte bra!
K:Okej då skriver jag bara det här....


Omständighet 2
(Innan jag hade betalat)
J:Kan jag få varm choklad betala lite extra ist för läsk?
K:Visst, men inte behöver du betala. Du kan få en läsk och en varm choklad eftersom du inte tar några pommes frites.
J:Men det är lungt.
K:Ingen läsk?
J:Nej

Omständighet 3
(Jag och Emma hade gått och satt oss)
J:Jag borde ju kunnat ta en till varm choklad ist för läsken som jag inte tog?
Emma:Aa...

J:Hej för låt för att jag är så omständig men skulle jag kunna få en till varm choklad istället för läsken som jag inte tog...?


Fan vad jag är ful xD


Skolan är slut! :D
Eller den var slut för två timmar sen men jag har haft utvecklingssamtal. Kul heh.
Måste bara meddela att vi har då en konstig lärare... Hon sa att jag skulle skippa skolarbetet för att vara med kompisar ^^


Kommentarer
Emma

hahahahhaahhaha x)

2010-03-27 @ 13:30:15
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0