what a night!

Tjohejsan!

00:48 stod klockan på när jag kom hem från Izza och dörren stängdes efter mig. Säger bara det, vilken kväll alltså!
Vi började med att åka till Jims föräldrars stuga och där lekte vi lite lekar

och sedan badade vi i deras pool och bastade. Tog även massvis med kort men jag är lite osäker på vilka jag får lägga ut. De blev ju lite porriga om man säger så...



Sen for vi hem till Izza



 och där började Izza med paketöppning


är det bara jag som tycker att hon är så jävla söt i oplattat hår??<3 (a)


Utsvultna så fick vi äntligen middag


Efter maten blev det två filmer. Skicka vidare och en annan (komedi) :D


Sen sa Izza hejdå och skickade hem oss ;)


Underbart roligt kväll med Izza, Lina, Hanna, Emma, Feffe, Tilda, Marcus och Johanna :) <333

Kommentarer
Anonym

hahah, neeeru! :D

2010-06-28 @ 16:46:39
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Emma

åh vilken kväll alltså:D<3 Du är sötast gumman(a)

2010-06-29 @ 10:59:39
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0