vet inte var jag ska börja...

...att det kanske var länge sen sedan jag skrev ordentligt?
Måste göra ganska mycket nu men jag måste även skriva.

Okeej, var börjar man...
Delice har i alla fall sovit hos mig sedan i fredags och igår var vi och hälsade på Emma i hennes mosters stuga i Kvarnträsket. Vi grillade, spelade spel, badade, bastade och hade det jätte mysigt. Tycker bara lite synd om Emma med hennes stackars fot.

för att jag älskar min kamera och min vän <3 :D


Mina båda vänner <3


sofia goes rynkor x)


Blöta lilla glory (a) <3



love, oh love! <3

Idag lämnade vi Delice i Sundet och sedan släppte mamma och pappa av mig vi statoil så sprang jag hem. Har nyss kört styrka och duschat och lyxat mig lite med att använda mina Lush-produkter som jag fick av Delice.
I konfapresent fick jag jätte fina armband av henne,


jättegulligt armband av Emma + världens sötaste kort <3


Pengar fick jag av mamma och pappa och ett presentkort på boströms ur och guld av mormor, morbror och moster med familj på 1000 kr. Hoho fatta vad jag ska lyxa mig. Finns alltid något man vill ha men aldrig har råd med. Nu måste jag köpa därifrån för 1000 kr! :D

Hände det något mer på konfirmationen som jag inte har skrivit?
Tror inte det...
Vi hade våran redovisning och sånt, sedan en kramring - jag kommer sakna alla!!! - och efter det blev det ett hundratal bilder och ja, sedan hem där vi fick smörgåstårta.


vet att jag ser ut som ett psyk -.-
 kommer sakna alla!! <3

bilder kommer någon dag...

Idag ska jag på fest hos Izza och det kommer säkert bli jätte skojsigt! Vi ska till någon stuga och sen hem till Izza och äta och se på film :) Vet ännu inte riktigt men skriver mer imorn för jag har
S O M M A R L O V!!! :D<3

beso <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0