everyday is the first of the rest of your life

Nu blir det en liten bildbomb från veckan. Som ni säkert har räknat ut så är jag hemma nu och det blir jag till på måndag morgon.

Kameran kom inte fram för än efter ett tag men vi har i stort sett gjort samma saker varje dag. Eller samma typ av saker. Lungt innan lunch och lite mer livat efter lunch och mest livat efter middag ;)

Hmm okej, börjar med poängjackten som vi hade i tisdags.

Ledarna är bäst,
ni gör konfan till en fest
Ni gör oss jätte gla',
för ni är ju superbra

Era lekar de är kul,
lika kul som jul
Och vi önska att vi kunde va',
med varandra varje da'


Våran fina hyllningslåt made by
Johanna (efternamn) och Maria Clausen
(melodi, sommaren är kort)


som ni säkert vet bodde jag med Magda och Hanna i en kyrkstuga :)



Fast vi bodde även med Magdas
Wille
Labrador
Bajsador
Slickador
Fläskkorv...


i onsdags hade vi grillkväll...


...med hamburgade och mys.
om man nu kan kalla detta ihoptryck av sallad, tomat, ost och kött för en hamburgare
en liten omväxling i alla fall efter mina 3-4 måltider av kycklingsallad


på torsdag for vi (jag, Magda, Hanna och Ines) till Charlies och käkade middag. 3vligt 3tvlig :)


torsdag kväll blev det att träffa Siri


och hennes Loki :)
länge sen alltså :o <3
fööör länge sen :(


sedan blev det att flyga upp ;]


bara för att jag är glad när jag rider...
  - tycker att jackan sticker ut lite väl mycket


mysigt värre :) <3


för att hindra att få en natt tillsammans med LillyWilly så bygde Magda och Hanna ett skydd x)


Ledigt från 15:00 var väl helt ok men inte lika roligt när träningen var inställd för då blev det att springa från Kyrkbyn istället. Möttes efter uppvärmningen av detta stora måln som jag inte hade en aning om var det var i början - men fick ju sedan reda på det.


alla glodde...


Nu är jag så himla trött så det blir sängen redan nu!
Tills vi ses igen, lite slumpmessiga bilder.
beso <3


älskade linnet från Missäv i gbg.
gissa priset
349 kr!!! jag trodde jag skulle falla in i gråt


Hanniii och Aunes fixar och trixar


med våran Snakeeee ;)


erkänn cool?!
höjde mig föresten i HK :D


emma min emma.
alltid så duktig x'D

är så less på allt prat om detta bröllop. någon mer?

Kommentarer
elin

fintårtan ;) jo jag fick betygen idag! :D

2010-06-19 @ 01:36:24
URL: http://elinkallasagnes.blogg.se/
Anonym

2010-06-19 @ 13:45:05
Emma

Jag är oxå less:O<3 saknar dig:(

2010-06-19 @ 13:51:22
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/
Adina

Hahah jaa.. fan va bra jag var som gissade rätt (y) Så du går konfa i g-stad? :D

2010-06-19 @ 14:19:01
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0