She's lost in peaceful dreams

Nu har vi äntligen kommit hem från Stockholm, eller närmare bestämt Hallstavik - som för övrigt luktade urk! Ett stort pappersbruk alldeles intill planerna. Det gick hyfsat bra för oss. Vi kom typ nia eller något och sjua i sverige. Om jag ska vara ärlig så hade jag hellre spenderat tiden på något annat sätt än att stå där i 5 matcher på 35 timmar och fånga bollar
-.- Just nu är man allmänt trött och det känns inte så lockande att fara till kyrkbyn och gå konfirmation till nio på kvällen i två veckor. Ska bo i kyrkstuga med Hanna och Magda några dagar så det blir säkert mysigt men kommer halka efter som fan i träningen när man varken hinner och springa eller på de vanliga träningarna.

Sitter här och har en sovande Delice bredvid mig. Som jag har länktat! Inte just efter en sovande kanske men hon är äntligen här! <3
Emma är och sommarjobbar så henne har jag inte träffat ännu.

Ska snart cykla med Delice och Hanna till g-stad och sedan far Delicevännen vidare mot coop med kartan i hösta hugg för att möta Emma. Hömmn får väl se hur det går... Är en aning skeptisk. Nä men vem vet, Delice kanske har en dold talang i orientering? Hon kan så mycket flickan min ;) <3

Väntar på att mina betyg ska komma för jag är verkligen nyfiken. Nog för att det säkert blir likadant som förra men ändååå.
  Ska jag väcka Delice eller inte? Hon är så söt när hon ligger där och sover (a)


ohh taskigt värre sofia (a)


Aaa, då  blir det nog inget bloggande på hela veckan... Men ni vet hur jag är, det droppar säkert in något ;) <3
beso<3


Plattade Jossans hår :)

före :)
älskar håret!


efter :)
(tvungen att ta bort ansiktet :( )


funny tjillar tavelram i Hallstavik ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0