om någon i hela världen hade lyssnat


Packat och klart!
Om ca 8 timmar är det avfärd mot Stockholm och AIK elitcup 'wiho super kul -.-'. Hade varit kul om någon hade kunnat öppna öronen. Har nyss packat klart eftersom vi är lediga idag *big smile*!!
Igår hade vi poängjackten på skolan och det var i alla fall roligare än sist. (Hoppas man får bilderna från dagen. EMMA???!) Efter skolan höll jag typ på att somna haha men det blev som planerat en tur till g-stad C med löpardojorna. Frasiga fiberpannkakor till middag, och innan balen, handla till tåget. Kom halv 11 till niornas bal och spelade två låtar med klassen och sedan städade vi järnet ;)
20 min städning - en dag ledigt
lättförtjänt ledighet!

Idag hoppas jag på att kunna vara med min Emma men jag gissar att hon har andra planer.
Innan det blir ett telesamtal till gummsimumsi så blir det lite överraskningsjobb ;) <3

angel <3



för att du å ja är så jävla bra!

puss från mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0