Gummsimummsi <3

Har jävligt bråttom nu så det blir inget långt inlägg som jag hade tänkt
men...
jag måste ju skriva det...
GRATTIS till världens bästa kompis!<3
Om jag över huvuetaget hade orkat skriva allt jag vill skriva om denna underbara så hade det tagit åååår. Någon gång blir det säkert men just nu, nej.

Personen är så underbar vad jag än skriver så det spelar ingen roll
men...
en bild på min älskade Emma som fyller 16 år idag blir det i alla fall <333333

det finns en underbar början...


...men inget slut <3

ÄKTA VÄNSKAP ROSTAR ALDRIG <3

du och jag livet ut <3

Kommentarer
Emma

Åh avd gullig du är älskling<3 Från vaggan till graven med dig<3

2010-06-23 @ 11:21:33
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0