då var det dags...

Inget att göra för en stund så då är det väl bara att börja...

RIKTIG BILDBOMB FRÅN GÖTET!

Delajsan på Liseberg <3


awww <3


ohoh Emma var duktig (som vanligt) och gick in i väggen med systemkameran före xD <3

okej Emma, var glad! tänkte sätta in en  bild här men tänkte på ditt kommande rykte... så tacka mig!!


kollerado :D


Emma, Delice och Ellen :) <3


<33

så tråkigt med så små bilder så nu blir det större :)


sajgel! :D


så mycket kärlek <3


haha tyvärr Emma, dream on ;)


pappa <3


GÖTEBORGSVARVET 21 km



...................................................<3


Delajs och Lena :) <3


<3


Emma och Linnea (:


sicket troll ;) <3



dellan posar med stolpen ;) <3


not even all the worlds in the world can describe my love to you<3


Delice och Zelda <3


Mallanvarvet



hihi fi fan vad söta de var :)  minivarvet


Mira <3 :)



traditionen lever kvar :)<3


is not a secret anymore, I love you!


du ska tycka att jag är jävligt snäll som tog bilden du ser bra ut på och jag ser ut som en nöt istället för tvärt om!
nog för att du alltid är söt (a) fast jag vet vad du säger... ;o


haha bara för att vi är knasiga tidsoptimister x'D <3


Tror på Peter, jag blir en göteborgare!


There is something that I can't forget<3


Kommentarer
emma

Åh sööööta bilder(a) Älskar dig<3

2010-06-03 @ 21:03:15
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/
Anonym

Liseberg är utan tvekan sveriges bästa nöjesfält.

2010-06-05 @ 11:51:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0