I can se your faked smile

Tjosandosan!

bild av karin

Denna dag började med en sväng till stallet och hälsade på Karins Eitill. Fick även rida honom och det var väldigt härligt. Gick dock inte så bra. Hoho vad nervös jag var asså! Försökte slappna av men det gick liksom inte när Karin stod och tittade på mig x( Känner mig lite bortgjord eftersom att jag vet hur mycket bättre jag kan. Efter det åkte vi och kollade på stona som stod i en hage längre bort och de små fölen. Ah men guuu så söta!!! Hade gärna kunnat bo i den där hagen.


Igår for vi runt lite i Mariefred, kring förorterna till Stockholm och sedan till morfars grav. På kvällen beställde vi Thaimat åt hos Henke och Paulina. Mysigt mysigt.

Berättade jag om det stora regnvädret som har varit här? Gator förvandlades till forsar, ängar till sjöar och brunnar till fontäner. Värsta översvämmningen alltså! Lite häfigt att se.

bild från eskilstunakuriren eller nått. glömde kameran hemma när vi for ut i torsdags :/

här blir det lite hastinlägg då och då men bättre blir det när jag kommer hem. Ska äta middag nu :) Oxfilé, mummmms!
beso<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0