summer

Hejsan!
Ett tag sen nu va?
Har i alla fall hänt en del sen sist.
I lördags var det träningsmatch och efter det så var det fest i Emmas place. Vi hade askalas och lekte lekar och umgicks. Som inlägget innan så blev det en sen kväll, haha.

Har varit hos farfar sen dess och bara haft det härligt och badat i älven, bastat och hann även med en träning eftersom jag missade våran i måndags.

Igår fick Emma sin hemliga present haha. Bio, Sex and the city 2 och sedan en sen middag vid södra hamn. Underbart roligt som vanligt med min favvoflicka! <3

Snart är det träning så jag måste fixa lite saker och börja packa till Gothia. Det närmar sig!
beso<3

söta (:


spelade pictionary (:


haha läskiga carro ;)


singstar :)


älskar stället <3


min maxiboy<3


min emma <3


mysig restaurang :)


emma fick åka - precis som hon ville ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0