svar!

här kommer nu svaren på frågorna ni ställde på min frågestund. Blev inte så många så jag har en frågehelg nu till helgen fram till måndag :) Så fortsätt fråga!


vad har du för sommarplaner? :D<3
svar: Vet inte så mycket ännu men det blir väl fullsmockat som vanligt. Mest fotboll skulle jag tro  ;)

1. Om du var tvungen att välja, aldrig mer få se en liten ponny eller aldrig mer få se en fotboll. Vad skulle du välja? ^^
svar: Hmm, svårt. Att aldrig mer se en lite ponny. Skulle ju kunna se en stor häst ist ;D

2. Har du hittat någon medryttarhäst?
svar: Nej tyvärr :( Söker!!!

3. Ska vi hitta på något någon gång? :o<33 vi har inte setts på evigheter
svar: JAA! Måste ses i sommar! :D <3

Kommentarer
Anonym

Hej! Det gick inte att komentera på inlägget nedan så ja komenterar här ist*

Tack!!! <3333 har inte varit inne på din blogg på länge så jag såg det först nu :#

//Hanna

2010-07-17 @ 23:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0