piteå summergames

Är nu hemma från Piteå och fotbollen. Eller mer fotboll blir det ju men inge mer PSG. Var väl roligt men som sagt så hade jag hellre spenderat tiden på annat håll. Inget jag gjorde för att det var roligt precis.
Det gick inte vår väg i år och det kändes ju lite surt med tanke på att lagen vi mötte inte var så överträffligt bra, men det var bra att det i alla fall var Storfors som vann. Det tycker jag de var värda.

Igår var jag på konfafest hos Delice på Sundet och vi åt, badade, snackade och hade det mysigt <3 Tänkte sova under bar himmel men glädjedödarna - föräldrarna - sabbade våran plan. Det blev att Delice följde med oss hem också sov vi hos Emma. Idag klev vi upp tidigt och åkte till Sundet. Där åt vi frukost - pinnbröd och hvredryck - smaskens! Sedan fiskade vi och hade gött i regnet. Delice fick ett napp men den släppte precis när hon skulle ta upp den på land. En liten brax.
  Tills nu så har jag varit med Emma och sett film.


underbara sommar <3


emma är på hugget efter glassen x) <3


älskade vänner <3


trodde ni verkligen på mig att bilderna inte skulle upp? hahA! :D





vi tre <3

Kommentarer
Emma

Tack så hemsk mycket för BILDEN!!!!!!!!!!(A)

2010-07-06 @ 09:47:29
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0