I just want laugh - but all I can do is cry

Halojj!
Ett litet inlägg hinner man med såhär i eftermiddagsruset.

Min dag har väl inte sett ut på något speciellt sätt. Började med att sega i mig frukosten för att inte behöva äta någon lunch så att jag kunde vara med Emma på kvällen innan jag hälsar på Bonita efter en tidig middag. Blev dock inte så. Middagen står visserligen och väntar på mig nu - lika så min otåliga mamma - men jag blev bjuden på bio av Emma. Den kan jag typ inte gå på för jag ska till Bonita (hästen(a)) men jag får se hur det blir. Kommer iaf ha våran tjocka friterade kväll haha.

Måste käka nu så mamma inte får psyk på mig så hejs på ett tag!
Åker ju till Mariefred imorn och kommer inte förän på måndag,
beso<3


emma min <33

Kommentarer
Anonym

Ska du int till hästen :O??

2010-07-28 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0