The grudge

Filmkvällen igår var superrolig! Vi såg The grudge 1 och 2 och dom var jätte bra. Läskiga men hallå, vi måste ju se trean, fyran, femman, ja alla som finns i alla fall haha.

Har nyss kommit hem från träningen och ska snart iväg till arcus och se på fotboll, Piteå-Sunnanå.
Vi sprang ute på träningen, utanför bergviksskolan och ingen annan än cissi visste typ vägen x) Efter första varvet så tänkte man ju som att man kunde det men så duktiga som vi var så sprang jag, sofia och niki förbi där vi skulle svänga så sen så höde vi alla ropa åt oss så vi fick vända, haha lyckat.

Ska kila nu, pussiii <3

Kommentarer
evelina

Alltså, måste säga det nu.. men gud vad ful blogg du har ;) Haha, du måste be någon fixa den. Sry så har jag inte tid.. :) Annars hade jag gjort det. Nu tänker alla, men fan vad snällt och säga så .. men det är ju jag som gjort den :P

2010-01-17 @ 22:37:47
URL: http://eevelinaoscarssson.blogg.se/
Deeliiiceee

Jag diggar din blogg :O Även fast den ä ful :D



Hahahahah

Pusspådej men vart tog uppdateringarna vägen?

2010-01-22 @ 15:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0