no one needs you more than I need you

Hehehehej alla bloggläsare!

Just nu så sitter jag och har allmänt tråkigt. Har för övrigt varit på stan med mamma och moster som kommit och hälsat på. Och fan vad fuskigt, nu ska kusinen min köpa en häst. Dessutom har hon en (tsm med min moster) här i sverige och nu bor hon på island! Somliga har det bra dom.
 Köpte en tröja, västa fyndet! Endast 48,90:- ! Och snygg var den också.

Ikväll blir det filmkväll med flickorna Hanna, Izza, Lina, Tilda och Felicia :) Ska se the grudge och kanske nån till. Jag vet icke ;)

nu får man väl försöka hitta på något att fördriva tiden med. hejss <3

Jo ps, som ni säkert vet älskar jag banan haha. i gröt, i bröd, på bröd, till pannkakor... nu har jag kommit på ännu en sak man ska ha det till! Varm choklad :D Två msk cacao + 1-2 msk socker. Den blir ganska stark men om man har banan i så är det smarrigt xD


t sägs att det är noga med hur man stavar isländarnas namn så jag vill inte råka ut för något x)

kusinens och mosterns häst för några år sen. inte i topptrim då pga skada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0