I am alive

Förlåt förlåt för mig usla uppdatering men det blir lixom inte av. Ids bara inte. Okej, jag ska bättra mig men såhär är det i min klass; en vecka har vi nästan inga läxor, nästa vecka är det samma chill. Veckan där på får vi en hög med jobb som man inte hinner med i skolan som då bilr läxor -.-

Idag är det i alla fall en nice dag. Har haft lite skönt på morgonen med hårinpackning och sånt och ikväll blir det mysmys med mina flickor <3 Var så duktig igår och städade hela rummet, bra gjort sofia :D

Igår vad det coopertest på träningen som man har oroat sig för i si sådär en månad. Vilket känns helt onödigt nu när det inte alls var så farligt. Aja skönt att ha det gjort i alla fall :)
 Nu ska jag och köpa lite grejs tills ikväll och hyra en film. Har ingen aning om vilken men för att vara snäll mot 'någon' så blir det tyvärr ingen skäckis, fast komedi är ju också roligt ;D
Puss alla gulliga läsare <3 - om jag nu har några kvar xD

'Ett tråkigt inlägg är bättre än inget inlägg alls'


Ida är söööt <3 :)

Kommentarer
Deeliiiceee

Sööötasoofiagrisss :D:D:D



Inte tråkigt inlägg!!! löööööv dej

2010-01-23 @ 11:15:17
URL: http://deelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0