don't take my life



Igår blev det mycket tid med Ida. Roligt roligt.
Egentligen skulle pappa göra slingor på mig (hur skulle det gå???) men Ida gjorde istället. Eller vi såg sen att det var permanent färg men strunt samma. Blev inte slingor heller föressten. Utan det blev nästan hela håret. Angående färgen så blev jag nöjd i alla fall. Ida gjorde nästan inget på utväxten men man ser den ändå inte så det är som min vanliga färg (som det var tänkt). Idag gjorde jag lite ljusare slingor så vi får väl se hur det blir ;)
  Sedan var jag med Ida hela dagen och Evve var med oss ett tag också.

Ikväll blir det filmkväll hos mig (tyvärr) med Ida, Izza och Lina <3 :) Blir lite frukt och mjölk för min del men det är alltid gått :)
  Delade ut (kabel-tv) räkningar idag med laget och jag och Evve delade ut på agronom och hela lantmätaren fan vad kallt det var!
Nu får man väl hitta på något, men vete fan vad ;o
PUUUUUSS <33



vi byggde hus x) hihihihi

 
äcklig utväxt ;s,   efter ida färgat det.
På slingorna kommer imorn :)

ni ska inte få förstöra nå mer nu, det är över

Kommentarer
emma

åh vad fint det blev:)<3

2010-01-07 @ 16:45:40
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/
emma

hahahha nej det var inte jag sofia XD hahahah<3

2010-01-07 @ 16:46:18
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0