dagen i bilder

Hejsan hoppsan!
Har kommit hem från en rolig träning och innan det en mindre rolig konfa. Gudstjänst i en timme, jag dööör.

Igår var det i alla fall något roligare, så då tänkte jag berätta det roligare med lite bilder :)

Jag Emma och Hanna gick in...


Vi väntade på Izza och Lina 100 m in i berget - dvs ingen täckning så vi kunde nå dem.


När Izza och Lina kom skrämde jag dem hoho. Så jävlans kul enligt mig. Höhö enligt Izza och Lina, inga kommentarer.


Vi spelade lazergame, hade grymt roligt och vi fick en mästare; Izza!


Vi skrämde iväg alla från pizzerian



Åt oss proppmätta och åkte hem


Öppnade paket, såg en smått konstig film och åt ännu mer


Lyssnade på Emmas suveräna skämt, snackade, skrattade och hade det väldigt gött ;)<3


Tack för en superrolig kväll tjejer <33

Pussii allihopa :*


Kommentarer
Emma

Åh vad gulliga bilder(a) du måste skicka alla sen när jag kommer hem?:D<3 Älskar dig och grattis på födelsedagen<3

2010-01-25 @ 23:07:28
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/
Meriem

Fin blogg:) Lasergame är sjukt roligt!!:P

2010-01-29 @ 16:19:37
URL: http://merreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0