turn my back on would might be much easier

Fyfan att jag missar ridningen idag för jag ska till nå jävla göteborg och spela nå pissfotboll!!!!
Haha nä de som känner mig rätt förstod att jag skojade ;) Såklart är det hemskt att inte få gå på första ridningen på typ 11 veckor men futsal-SM i göteborg händer ju inte så ofta.

5 tankar om Göteborg just nu:

*Jag ska åka dit om mindre än tre timmar...
*...och där ska jag spela fotboll som jag älskar att göra.
*Jag gillar staden väldigt mycket.
*Där bor min älskade vän...
*...som jag kommer att få träffa imorn! :D

Matrissnack igår, ledig efter lunch, vanlig dag idag tills efter lunch idag...
Sportlovet är här!

Snart bär det av till gbg och innan dess måste ju lite grejor fixas. Packa och packa ännu mer och kolla att packningen är komplett haha. Jag är livrädd för att jag typ ska glömma något! Tänk att komma dit utan skor. Hur hemskt hade det inte varit på en skala från 1-10?
Nänä, skorna har jag packat och jag hoppas att allt annat också är med. Men för säkerhetens skull... ;)

Ha ett bra sportlov allihopa och ta vara på varje dag!
snöiga kramar från mig <3





Böördis agerar fotomodeller ;)


småfåglarna mina <3





Kommentarer
Magda

Men det blev ej någon ridning, det var för kallt ;P

2010-02-26 @ 11:44:18
Emma

Bördisarna är söööta<3 Och du med<3

2010-02-26 @ 12:58:02
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0