pussbäck

Hejsan sötnosar, Emma is back och det är lika med Sofia är glad :D Fick en klocka, en sjal (stavning? ;0) och ett armband. Allt var assnyggt tack älsk <3 Man blir ju lite bortskämd (a)

Nu tänker jag vara lite tråkig och berätta vad jag gjort...
Gårdagen var väl ganska lugn. Plugg efter plugget och inte så mycket mer typ. Idag och andra sidan hann jag inte med det jag skulle men men, sånt är livet. Gick till älsk direkt efter skolan, for hem, åt snabbt och åkte till arcus direkt efter för att springa intervaller som vi skulle göra för att träningarna på fredag och söndag är inställda. Ett litet plus var det nog att Nina (länstränaren) var där. Blev ju lite nervös men det är väl bara possitivt att hon ser en träna? Efter det blev det styrka som vi också skulle köra och nu ska jag äta lite :)

Blir kiwi och bönor ;)


JUST JA!
Far till Kramfors imorn med laget så jag skriver inte för än på söndag men önska oss lycka till. Så vi går till SM :D
Puss puss och kram kram <33

Kommentarer
emma

naw gummis min:D<3

2010-02-12 @ 18:00:18
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/
Delice

Lycka till :DD

2010-02-13 @ 12:53:37
URL: http://deelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0