Happy New Year!

Sådär ja allihopa, nu blir det min sistan bloggning för i år. Sorligt men sant.

2010
Tänk vad som har hänt! Herregud...
Ojdå, 'Inte missbruka herrens namn' var det ju.
Asså Konfan, fan vad jag saknar! Alla fina människor och en sån härlig gemenskap. Ni som väljer att inte gå konfan missar något säger jag bara! Visst var det en hel del trista minuter i kyrkan men helt klart värt det! Trodde själv att det skulle vara mycket mer. Tro det eller ej men man blev faktiskt lite klokare av det. Okej, missförstå mig inte. Jag är inte troende på något sätt och det har jag aldrig varit men de där lugna stunderna fick en att tänka igenom och reda ut allt trassel i huvudet även fast man själv ganska ofta var långt ifrån prästen och allt babbel i tankarna så tror jag att det de sa hjälpte på nått sätt...
Aja, nog snackat om det.
Dethär året har mycket hänt om man säger så. 
Tänkte göra ett inlägg med allt men orka?
Det är inte ens någon som läser
-i alla fall ingen som kommenterar, SKÄMS på er!

MITT nyårslöfte till ER:
Kommentera minst varannan gång du läser (a)

Appropå nyårslöften så har jag hållt mitt. Fast det gick kanske lite i överstyr? Det är nog det löftet som allt började med... förändringen. När jag tittar tillbak på januari detta år så märker jag vilken jävla skillnad...nästan lite skrämmande.

Men i alla fall,
HA ETT GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!


Kommentarer
Izza

Jag har ett bra nyår löfte åt dig sofia bara för aat det inte ska vara samma som förra året ;D... börja äta GODIS :D:D:D:D!!<3



nee men gott nytt år på dig sofiadenbästax)och var stolt över mig för att jag kommentera (a) <3

2011-01-01 @ 16:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0