sometimes så gillar jag dig faktiskt

vaknade 05:07
Normal?!
NEJ.

Men tiden flyer ju iväg här på datorn så det är lika bra att sätta sig här innan det blivit en lämplig tid för att stiga upp ut i det övriga huset...

Det var ett tag sedan jag skrev va? Efter middagen hos Lina?
Jamen vad har hänt sedan sist då...hmm.
Eftersom jag inte har någonting bättre för mig så kan jag ju radDaupp litegrann.
Måndag ömm...då skrev jag nog...
Tisdag var jag på stan utan shoppinglust med massis med fina priser. En vanlig basickofta (på rea :o) fick följa med mig hem + en annan tröja och en mössa som jag kan ha när jag rider. Så man slipper ha dubbla...
  Efter det var jag med min kära Emma och drack av hennes ena julklapp (from me) Tack-för-att-Du-finns-te och såg på min julklapp (from her)  och bakade naanbröd. Sedan delade vi ju även säng <3
Onsdag var jag hos Bonita men eftersom det var -26 grader så pysslade jag bara med henne i stallet i lite mer än en och en halv timme. Det var väldigt mysigt att bara mysa hihi (a)
  På kvällen fick jag och Emma användning av våra biljetter som vi fick av tomten när vi så Lule basket mot IK Eos. Lule vann! :D
  Efter matchen blev det lite mys hos Emma och sedan hem i djupsnön och mörkret.
Torsdag, det var igår ja. Då var jag och red med lilla söthezten som skötte sig exemplariskt! Fast hennes vänner var inte lika duktiga som smet ut ur hagen igen när ingen annan är jag var där. Denhär gången gick det dock att få in dem fortare.
  På kvällen så var det bara att ge sig ut och springa 70/20-intervaller för att sedan köra styrka som avslutas med den härliga mattisövningen. Hoho jag hoppa upp i taket...
Idag blir det en härlig dag med en tur till stallet och sedan för att fira nyår hos mormor som vanligt.
                                                                   -Inget nyår annars!
Hihi vi ska käka hummer :D Har aldrig smakat det men man älskar ju skaldjur så... (a)

Innan jag ska till stallet så blir det en sväng förbi Granngården för att köpa en rånarluva. Är jäkligt less på att ha både dubbla mössor och luvor. Tyvärr är den dyr men vad ska man göra? Fick ju trots allt 500:- av Erling så de pengarna tycker jag att jag borde köpa lite hästthings för ;) Köpte ju mössan men 500 kostade den ju inte precis xD
  Nu ska jag sluta blogga och kolla efter öppetider på Måttsund för ev slalomåkning med Emma (och Hanna?) på lördag innan fam.Öhman kommer på middag♥
beso<3



vi grovhånglar (a)



ahaha var tvungen att ha kvar den. sicken fulhezt (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0