Lagomt komiskt

Jag klev upp som vanligt och skulle - efter att ha gett bördisarna mat - gå i till badrummet. Det är ett lås som man ser mellar dörspringan om det är två 'pinnar' (låst) eller en 'pinne' (olåst). Det visade sig vara två 'pinnar'. Det var bara jag hemma och min farbror som kom förbi igår och stannade över natten. Aja, medan jag väntade så gick jag och gjorde i ordning min frukost. Det tog en himla tid så det var bara att börja käka. Seg som jag är så efter 45 min när jag var klar var det fortfarande låst. Började fundera om han hade tuppat av där inne eller nått. Blev lite smått orolig men ville inte störa ifall han brukade vara där inne så länge på mornarna. "Bara att ringa pappa och fråga", tänkte jag. Fast innan det kollade jag ut genom fönstret och såg att bilen var borta. Gick till badrummet och drog försiktigt i handtaget... såklart så var det jag den lilla 'låspinnen' som inte hade farit tillbaka ordentligt. Han hade ju åkt iväg på nått ärende för länge sen!

Så lyckad jag är! Fast jag slår vad om att jag hörde någon somvar där inne ;o

Grått, mulet väder och säkert bilr det regn också. Nåväl, jag kommer ändå få rida! :D Är grymt nervös... änd aj dånnt nåw waj.

ha de bra!
beso <3

thailand, sakna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0