jag vet, bloggen MÅSTE fixas...

Tjosandoosan!
LK igår efter träningen med Emma, Tove, Amanda J, Amanda H och Amanda Hs tremänning Johanna. Det var helt okej men det känns som om det var ett väldigt lungt kalas. Efter ett tag tröttnade jag och Emma så vi åkte hem och hade vår andra del av friterade kvällen och såg film. Natten spenderades där och lika så vår stekande morgon som började med fortsatt film och frulle. Tidig träning idag så jag cyklade till Bonita och red ut i skogen ca en timme. Det gick bra tills jag började kräva mer av henne, då blev det några bus. När jag kom hem vid halv 7 var jag något hungrig så vad var inte mer passande än grillat norrländskt älgkött...muuumsss... Nu ska jag bara fixa lite här på sega datorn min och sedan ska familjen här se Solstrom,
beso<3


Kommentarer
Anonym

haha, nej jag kan fixa en header åt dig gratis! :D<3

2010-08-07 @ 00:59:10
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0