är man stor måste man vara snäll

Hejsansvejsan tjosandoosan!
Har nyligen kommit hem från Bonita och våran första ridtur. Hon var väldigt snäll, lite pigg och, hur man nu ska uttrycka det, stor. Skrittade och travade men måste verkligen komma in i rytmen i hennes trav. Haha, jag studsade typ som en boll. Inget regn kom det då på oss men när Angelica skulle åka så började det. En aning avis på bilen var man ju när jag efter en halvtimme satte mig på cykeln och cyklade hem i regnet. Väl hemma så var mitt hår så smutsigt! Bokstavligen. Hade lera i håret och på hela ryggen tack vare min icke fungerande stänkskärm.

Ska förhoppningsvis vara med älsk ikv och det blir väl som vanligt roligt <3
beso<3


Kommentarer
delajs

suuuuuuck.. saknar

2010-08-05 @ 10:02:41
URL: http://deelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0