valborgsmessoafton

Entligen helg!

Ska snart dra till brasan med Emma men innan det hade jag tänkt blogga lite smått.
Igår hände väl inte så mycket annat än vi var komplediga efter lunch, det var endast jag och Adina på ridningen (privatlektion typ (a) ) sen var det träning och vi snackade typ hela tiden om våran 'ihopslagning' som många tydlgen har klagat på. Jag tycker då bara att det ska bli roligt!
Idag var det fiol på skolan <3 och terminens versta händelse: skoljoggen som jag klantade till totalt. Jag fattar seriöst inte varför de har den! Bara helt onödigt. De flesta går och de som springer blir ändå bara nervösa. Okej kanske inte så många men jag och Emma gick runt där innan och darrade. Dissa skoljoggen -.-
Efter det så blev det lite plinkande på gitarren som jag har börjar bli riktig bra kompis med (a) Hehe men nu måste jag rusa bye <33

emma öhman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0