säg hejdå till gammalt och grått

...!


Tjohosan!
Vad har jag gjort idag? Inte speciellt mycket. Tråkig skola och tråkig träning. Tråkig dag.
Anledningen till tråkig skola, ja det hör man väl? Hör ni någon skillnad, skooolatråååkigt?
Anledningen till tråkig träning, ja det förstår ni väl? Jag står i mål men förhoppningsvis inte så länge till. Kom överänns med Lasse att bara träna målvaktsträning 1 dag i veckan tills han hittar någon ny målis till dam så kan jag börja spela ute med U18 ist. Jag sabbar min enda chans inom någonting men jag bryr mig inte när jag inte tycker det är roligt längre. För jag vill inte sluta spela fotboll pga att jag har tyckt det varit tråkig för länge när jag haft ett annat alternativ. Nej jag vill att det ska vara roligt för jag älskar fotboll!
/sK

...välkommna det nya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0