Lost in Chicago

Hi my friends!
Resan i Minneapolis var helt toppen fast som nagon sakert har markt sa har den blivit lite langre. Vi blev fast i Chicago pga ett vulkanutbrott pa island som gor att aska flyger over en stor del av europa vilket gor att flygen inte kan flyga. Vi kommer hem pa torsdag sa det ar ju lite synd att missa praoen men shit the same!
Ville bara halsa att jag lever och nu ska jag ta vara pa den har chansen att fa upptacka ett nytt stalle helt gratis. Tack till SAS som betalar varat hotell :) Nu ska jag gaa upp och vara lite social med mina rumskompisar systrarna seg och Kajsa ;)

Big hugs! <3
Jag saknar er!!

Ps, har gar vi liksom i linne och har det gott! ;)


Sag chicago skyline fran flyget, ganska sa haftig syn!

Kommentarer
Delice

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅW :O vill åx !

2010-04-19 @ 15:54:40
URL: http://deelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0