fotboll i mitt hjärta

Vet att man inte kunde se filmerna, men titta nu. Jag hoppas det fungerar! :D

Idag/igår/i måndags hände det inte så mycket. Sprang och var på den superroliga älskade fotbollen igår och i måndags <3 Det var grymt roligt! Fast vi hade egentligen inte träning så det vara bara jag och Cissi där igår (från vårat lag då). Ahhhhh ROLIGT! <3 
 Idag var det skoljoggen. Inte något man länktar till precis. Skulle springa med evve, men hon skulle bort så då frågade Emma om jag ville springa med henne. Hm ja, lyckat. Orkade fan inte mer än 10 meter i hennes tempo. Så jag sprang ensam, fast blev ändå ganska nöjd med tiden. Sen var jag lite med Emma och Hanna. Vi bakade scones. Supersmaskigt. Nu ska jag se Idol fast först Sverige - Malta.

Lite långtråkigt inlägg, men men.

Ha det bra


Nu länktar jag bara till på fredag, lördag, måndag och tisdag för då är det ju
Asså det är typ mitt liv just nu. Fan var sjukt, grymt, jävla roligt det ärrrrrr ;D Okej, ska sluta tjat om fotbollen för här kommer en något gamal basketfilm från 06 x)


ahahahahaha  xD




Kommentarer
siri

aa jag hlr med dig, sluta prata om fotbollen xD vf pratar du inte om ridning? :'''o <3

2009-09-11 @ 07:02:23
URL: http://ssirisvardh.blogg.se/
Ida

haha guud har vi varit så där små!!

2009-09-12 @ 19:08:46
URL: http://iidaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0