I'm a little bit of everything

Nu sitter jag här och väntar på att få åka till Bergnäset och spela fotboll - igen. Vet inte varför jag länktar med tanke på att förra mtchen med Damlaget inte precis var lyckad, men vill väl att det ska gå bättre. Äh, jag vet inte. Ibland vet man bara inte varför man vill göra något. Idag har jag väl inte gjort så mycket. For ut och sprang och skulle leta efter en sak som jag tappat i spåret, men jag hittade den inte så jag tog någon väg ut i skogen och sprang där, på någon äng, och sen hem. Åt pankakor med banan. Ja, ni hörde rätt, banan. Men det är faktist gott! Testa xD



Nu tycker jag att jag har varit duktig som har kommit på hur man gör :D



Ist för bild, Bitch- Meredith Brooks
Ahahah ridlägret, minnen :') <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0