i like the colour but not the rain, whatever it's autumn so shit the same

Nu bålser det som fan så jag behövde typ inte ens trampa när jag cyklade från Ida. Ida var ensam så jag, Lina och Izza var där igår och så lite filmer och hade sköjj. Olika slags filmer men alla var bra! Vi såg Fired up, Män som hatar kvinnor och lite av Yes man.
Länge sen jag skrev nu men det finns lixom inget att skriva om. I fredags var det fotbollsavslutning på Pizzerian och igår var jag på stan med Siri och Magda och det var då kul! Hihi roliga som fan <3 Käkade på Dagobert's och köpte lite grejs. Nicenice och något som måste göras om.

Ska springa nu och sen fa och spela fotboll med Evve, seeya
/sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0