funny as usual

Fyra hela dagar till nästa träning! Hur ska man stå ut? Fotbollsnarkoman >.< haha 
Om ni undrar varför jag skriver nu så är det inte för att jag är sjuk eller nått. Nä det är jag aldrig *peppar peppar*. Nu är det håltimme så varför sitta i skola och dega i mer än 2 timmar?
 Igår var det träning och det var som vanligt mycket rolig. Nå nya teknikövningar som var väldigt roliga faktist. Körde 'Allsvenskan' också och jag och Carro hade värsta teamwork ;) yoo

Jao å ikväll blir det ridning så jag skriver nog inget senare. Möjligtvis - och troligtvis - på fredag efter orienteringsdagen, som faktist ska bli roligt ;o
  Senare på skolan ska vi jobba med vårat pararbete i NO. Det suger verkligen!! Urk!


Kommentarer
Delice

Mupp :D

2009-09-25 @ 07:28:19
Delice

För du e en mupp :D

<3

Jag fattar bara inte hur du oorkar ^.-

Ring mejj<33 ;)

2009-09-25 @ 07:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0