friidrottsdagen

Kände mig bara tvungen att skriva lite för det var såå jätte länge sen haha. Nu är äntligen friidrottsdagen över! Som jag har oroat mig sedan sommarlovet, men det var ju inte så hemskt. Ganska roligt faktist. Dagen började med 3,2 km på elljusspåret som gick hyfsat bra. Sen var det 60 m och kast och hoppgrenar som man kunde göra hela dagen. Var med i allt förutom höjdhopp. Ja, jag kan ju bara säga att jag suger verkligen på det. Haha jag hoppade typ 30 cm högre i fyran x)  Efter maten var det 60 m häck och lite mer löpgrenar. Å det var precis så vi fick ihop ett lag till stafetten som var sista grenen. Sedan var dagen över. Nu, ett helt år kvar till nästa gång :) hihi. Fast på fredag nästa vecka är det tyvärr orieneringsdag.
  Nu ska jag i alla fall snart och spela lite boll med Evve, så hejs!
 

höjdhopp :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0