why ask why, when you can be silent?

Frost på morgonen. Brrr Snacka kallt det blir nu, jag saknar sommaren! Och fotbollen som bara kommer vara två gånger i veckan! Endast två gånger! Hur ska man stå ut? Fast jag har ju hästarna också. Red Lará igår och det gick bättre och bättre om man säger så. Först så gick hon runt i boxen och ville inte bli tränsad - fast endast en pyttestund - och när jag skulle dra sadelgjorden på henne så blev hon typ lite crazy, haha lite mysig häst de där :) Ute på ridbanan när jag skulle sitta upp så jävlades hon minsann tillbaka - för att jag hade dragit gjorden - så hon högg mig i armen. Satans häst (a) Under passet så blev hon lite tjurig ibland, men annars gick det hyfsat bra förutom att jag fattar typ nada av vad Sylvia pratar om ibland... Är inte van att rida på det sättet ännu, men det kommer väl antar jag. Skänkelvikningen gick bäst och hennes galopp var jättehärlig - inte som jag minns från turen för 3-4 år sen. Då stack hon iväg med mig och jag fick inte stopp på henne, men det är en helt annan historia.

  I skolan vare lite matteprov, svenska kluringar och spanska.
Oj oj oj så himla kul våran spanska är då -.-
Någon som vill ha tillbaka Marika *frågetecken*



Nu hade jag tänkt se lite tv, men det blir nog att fortsätta med ett bildspel/film som jag håller på med i Windows movimaker. Sen kommer Emma hem och då ska vi fa på stan <3
Pusspuss till alla som slänger in kommenterer, kramkram till alla som läser, och ett kok med stryk till er andra (y) hihi




Lará är hungrig (a)



Lika bra att låtsas när inget annat kan göra det bättre.
Låtsas att inte bry sig, låtsas att allt är fine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0