and the moon is the only light

Skriver lite snabbt här om gårdagen. Troligtvis kommer jag aldrig kunna uppdatera somma dag, men det är bara att stå ut.
  Skola var väl som vanligt, men det som var roligt var ju sången på elevens val! Och sen nästa måndag blir det ingen, suck >.< Hade tänkt fara på stan med Emma men hon kunde inte så då for jag själv. Skulle köpa ett vanligt vitt linne och då hittade jag exakt ett sånt jag har tänkt köpa på BIK BOK. Två för 149 :- och om man köpte mins ett plagg så fick man en - nästan likadan - tunika - som jag tänkte köpa - för 80 :- billigare. Så  då köpte jag den istället. Såg ett par jätte snygga Pumaskor på TEAM SPORTIA som jag bara måste köpa när jag och Emma far på stan (y)
  När jag kom hem så for jag och Evve och sprang. Det gick väldigt lätt när man hade värmt upp. Bättre tid än förra årets coopertest iaf (inkl tekninkbacken) :p Sen spelade vi lite fotboll på Lassevallen fast sen blev det ju så mörkt att man nästan inte såg något så då for vi till Sundis för att se om - fd- laget tränade, fast den var redan slut. Så vi snacka lite med Carro och Stig som också var där.

Hände inte så mycket med denna dag :p


<3

Kommentarer
siri

sv; men skit i fotbollen? O.o haha

2009-09-15 @ 15:42:29
URL: http://ssirisvardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0