L-U-L-E-Å

Komuncupen var roligare än förväntat. Första matchen spelade vi riktigt bra, det var roligt och vi vann till på köpet med 3-1. Sista minuten kom det en djupleds boll som jag sprang ut på men missade. Pitespelaren hoppade över mig och Emma (mittback) började jaga efter bollen. När dom två höll på att kampa om bollen så blåste plötsligt domaren straff. Om det var för att jag hade missat bollen så borde han ju inte gett dom fördel av bollen utan blåst straff direkt tycker men ju. Lite skum domare. Andra matchen mot Boden blev det 0-0 och vi spelade inte lika bra, men vi vann iaf hla grejset. Bra jobbat tjejer!

Nu ska jag äta lite middag elr vad man ska kalla det. Min snälla far har "råkat" köpa sushi. Jag sa att han inte behövde köpa nått till mig (att äta mellan matcherna). Fast sen så kom han hem med sushi. Haha jag tog ju inte med den så jag lyxar på den nu ist. Sen blir det att sova hos bästevän Ida. Ser kanske Barca som ska spela kl tio. Hejaheja!

Puss <3
/sK


Det blev föressten ingen ridning hos Sylvias imorn. Får väl bli någon annan helg.


Bussigt <3 :)

Oftast har man väldigt roligt med tokstollan <33

Kommentarer
siri

sv; heh okej ;D <3 förstår att du saknar dom :( jaaa det måste du!!! :D <333 Bara att säga till när det inte är någon fotboll (y) <3



tack :D

2009-10-18 @ 12:43:41
URL: http://ssirisvardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0