I wish we could stay forever

bildbomb och kanonkväll

Kvällen med flickorna igår var grymt rolig! Vi såg Wild child, åt på pizzerian, snackade och sen sov jag och Ida hos Izza. Lina var tyvärr tvungen att åka hem. Ida fick även sin pressent som var ett medaljongsmycke med två bilder i och ett bildspel. Vi skulle se en skräckis också men Ida hade råkat ta Trick or Treat från 1986 istället för Trick r' Treat från 2009 - fast den har typ inte kommit ut så inte så konstigt. Den var i alla fall väääldigt rolig, not. Vi typ spolade hela tiden så man fattade inte så mycket men det var nån död rocklegend elr nått som började skjuta blixtrar med händerna. Overkligt i alla fall och jag och Izza satt typ och skrattade när dom försökte att göra det läskigt. Det läskigaste var typ när han vände på huvudet och man såg hans brännmärken hehe. Fast när man tittade närmare på dom så var dom också overkliga. Sjukt mysig kväll ändå! <3
  Åkte hem tidigt för vi skulle bort och Ida blev sjuk :( Krya på dig gumman för jag måste vara med dig i veckan och du måste komma på träningen!  <3

Nu har jag lyxat mig lite med hårinpackning och lite "ångbastu" efter en löparrunda till g-stads centrum.

Ha ett underbart lov <3


Jag är lite besvikna på er att ingen kommenterade mitt fotbollsbildspel ;/ haha kommentera nu för att göra mig glad! :D <3


är man lite påhittig så är man ;)

 
Efter pizzerian :) Haha Lina gjorde bort sig x') heeela tiden :p


Lina är för fin för att visat på min blogg ;) <3 tyvärr, dumma Lina x')



Det känns som, som om allt har gått så fruktansvärt fort...<'3
jag älskar dig gumman <33



Izza är helt crazy xD


I wish it could always be like this, that everything could stay
But I know it will not happen, for in a few days you are away

Kommentarer
johanna

vi kommer sakna dej Ida!!<3 :( / Johanna och Amanda

2009-10-27 @ 18:42:35
URL: http://jjohannaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0