I will miss you bby

Har nu kommit hem från fotbollsavslutnigen. Jag, Olli och Johanna bowlade och slog ner laget. Haha många som förstod? Nej, då ska jag berätta. Ni vet ju att käglorna står såhär
 
Vi är ju 11 spelare på planen, fast här är inte jag (målisen) med.
1 är ytterback
2 är mittback
3 är mittback
4 är ytterback
5 är yttermitt
6 är defensiv innermitt
7 är yttermitt
8 är offensiv innermit/forward
9 är offensiv innermitt/forward
10 är forward
Ganska smart va? Så vi skktade på lite olika spelare ahaha. Så Elin A, det du undrade vad vi sa om dig var att det var bara du (kägla nr 6) som stod kvar. Haha Johanna stod oftast stadigt på sin plats.
Efter bowlingen så käkade vi på kansliet och snackade lite. Vi lottade ut vimplar och såklart så vann jag ju den dom flesta ville ha. AKI-vimpeln

Sen började vi prata lite om Idas flytt. Ida fick tillbaka sin tröja och på den hade Lasse skrivit fast vad kommer jag inte ihåg. För mig var det inte långt ifrån tårarna heller... Du kommer att vara grymt saknad av mig! Du kommer lämna ett stort tomt hål som ingen kan fylla.


ha en god natt ;)

/sK


mycket bilder här då ;D

det blev inga urdragna sidor utan ett litet urklipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0