Gräv upp, Gräv ner

SOM I EN DRÖM?
Jo för någon dag sen var det så att jag drömde en dröm om skolfotona. Den var helt hemsk, jag lovar. Jag hade helt uppsvällt ansikte och minimini ögon. Sen så idag när jag för en gångs skull kom ihåg att ta in posten så ser jag det där röda kuvertet ligga där. Jag lägger det på kösbordet och efter en stund öppnar jag det. Asså det var det hemskaste skolfotot på min någonsin! Så blir det ju inte bättre av att hela Luleå komun ser det och att det är ett helt år tills man får ta ett nytt. Jag gräver ner dåliga skolfoton!

Sedan sparar man ju det bästa till sist.
Det breda urvalet av musik. Det finns så otroligt mycket. Vad man än är på för humör så finns det något passande. Att ha musik i öronen är ibland som att vara i en anna värld. Man kan koppla bort allt. Glad blir man också. Ett extra plus om man har någon favvis. Gräv upp all musik! ;)

Seeya
/sK

Gräv ner dig ;(




Lite gullig bild till alla gulliga som gör vad...?JO, kommenterat såklart! (a)


Kommentarer
Delice

Du är alltid fin <33

och du kunde inte bli värre än mej :o

2009-10-22 @ 22:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0